Kaufland

Gazetka Kaufland

kaufland 26.11_Page_01.jpg
obowiązuje do 2014-11-26

Gazetka Kaufland

kaufland 20.02_Page_01.jpg
obowiązuje do 2013-02-20

Supermarkety sieci Kaufland istnieją na świecie od 1984 roku. Pierwszy sklep powstał w Niemczech, a do dnia dzisiejszego budowle sieci możemy spotkać w Polsce, Czechach, Chorwacji, Bułgarii, Rumunii i na Słowacji. W ogólnoeuropejskiej branży spożywczej sklep uplasował się na piątym miejscu.
Pierwszy polski Kaufland otwarto w 2001 roku i przez 11 lat powstało ich ponad 150. Tak szybki postęp ma miejsce dzięki zaufaniu jakim klienci obdarzyli markę od samego początku. Małe sklepy zostały zamieniane w coraz to większe, a dzisiaj w każdym z nich znajdziemy ogromny nakład artykułów użytku domowego.
Klienci cenią Kaufland za możliwość wyboru pomiędzy lepszą i niższą jakością, wysoką i niską ceną. Każdy może tu znaleźć coś odpowiedniego dla siebie i swojej rodziny. Półki sklepowe aż uginają się od różnorodnych towarów, które zaskakują jakością i oryginalnością. Kilkanaście tysięcy produktów zapewnia ogromną możliwość wyboru i zapewnia, iż zawsze znajdziemy dokładnie to, czego szukaliśmy. Jakość produktów zależy głównie od producenta. Supermarket oferuje artykuły produkowane specjalnie na potrzeby sieci i te mają najbardziej korzystną cenę. Oprócz nich na półkach znajdziemy także wszelkie inne firmowe produkty najwyższej jakości. Dużą wagę przywiązuje się do świeżości owoców, warzyw, pieczywa, a także serów, które są znakiem rozpoznawczym firmy. Godne zaufania są również produkty regionalne, które zmieniają się w zależności od okoliczności.
Oprócz produktów spożywczych, sklepy Kaufland oferują także bogactwo tekstyliów, artykułów papierniczych oraz sprzętu AGD.
Dzięki profesjonalizmowi pracowników i dbałości o wspólne dobro, supermarket został nagrodzony dwoma wyróżnieniami. Pierwsze z nich- nagroda „Gold Standard”-to certyfikat przyznawany na podstawie badań przeprowadzanych wśród klientów, który ocenia ich zadowolenie z dokonywanych zakupów. Kolejne wyróżnienie to tytuł „Hipermarketu Roku” przyznawany przez MasterCard Polska każdego roku w dziedzinie handlu detalicznego i usług. Konsumenci wybierają najlepsze sieci handlowe oceniając m.in. ich różnorodność, jakość, poziom cen, asortyment, dostępne formy płatności oraz jakość otrzymywania usług.
Nie można pominąć wzmianki o doskonale rozwiniętej stronie internetowej, na której znajdziemy wszystkie informacje na temat promocji, organizowanych konkursów i upustów.